This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Technické údaje:
Motor: zážehový čtyřdobý řadový karburátorový čtyřválec VAZ 2103 s rozvodem OHC
Vrtání: 80 mm
Zdvih: 76 mm
Zdvihový objem: 1452 ccm
Největší výkon: 55,2 kW (75 k) při 5600 ot/min
Největší točivý moment: 106 Nm při 3500 ot/min
Stupeň komprese: 8,5:1
Spojka: suchá jednokotoučová s talířovou pružinou s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová
Podvozek: bezrámová konstrukce s pomocnými nosníky
Zavěšení předních kol: nezávislé na závěsných ramenech s vinutými pružinami, kapalinovými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem
Zavěšení zadních kol: tuhá náprava spojená s karosérií dvěma páry podélných tyčí, s vinutými pružinami, příčnou tyčí a teleskopickými tlumiči
Tlumiče pérování: kapalinové teleskopické dvojčinné
Přední brzdy: kotoučové
Zadní brzdy: bubnové
Délka: 4090 mm
Šířka: 1611 mm
Výška: 1440 mm
Rozvor: 2424 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1365/1321 mm
Světlá výška: 175 mm
Rozměr pneumatik: 165R13
Největší rychlost: 150 km/h
Zrychlení 0 až 100 km/h: 17 s
Spotřeba 90/120/město: 7,8/10,7/11,0 l/100 km
Zdroj: www.tuning.cz, Vladislav Tůma: Opravy a údržba automobilů VAZ 2101 až 2106, SNTL 1976
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |