Název: Name: | Focke-Wulf Fw 189 C | Focke-Wulf Fw 189 C |
Originální název: Original Name: | Focke-Wulf Fw 189 C | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | attack aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.MM.1940 Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1939-DD.MM.1940 (sériová výroba nezahájena / serial production not started) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 (Fw 189 V1b + Fw 189 V6) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.07.1938 (prototyp / prototype Fw 189 V1) | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3006 kg | 6627 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4024 kg | 8871 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 4258 kg | 9387 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 18,40 m | 60ft 4,4in |
Délka: Length: | 12,00 m | 39ft 4,43in |
Výška: Height: | 3,10 m | 10ft 2,04in |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,80 m2 | 396.11 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Argus As 411 A-1 - vidlicový - počet válců: 12 - vzletový výkon: 342 kW (465 PS) při 3100 ot/min (na úrovni mořské hladiny) | Argus As 411 A-1 - V-design - number of cylinders: 12 - také-off power output: 459 hp at 3100 rpm (at sea level) |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 368 km/h v ? m | 229 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 317 km/h v ? m | 197 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6800 m | 22310 ft |
Dolet: Range: | 580 km | 360 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x kanón MG FF 4x kulomet MG 17 obranná výzbroj 1x pohyblivý kulomet MG 81 Z | 2x MG FF cannon 4x MG 17 machine gun defensive armament: 1x flexible MG 81 Z machine gun |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Na konci září 1940 byl Fw 189C odeslán ke zkouškám do Rechlinu. V té době již k jednotkám byl umísťován Hs 129 A a projekt Fw 189 C byl kvůli tomu zastaven. | - |
Zdroje: Sources: | Kučera, P., Bernád, D., Androvič, Š.: Focke-Wulf Fw 189, MBI, 1996 http://de.wikipedia.org/wiki/Fw_189 |
Period | - |
Producer | - |
Type | Focke-Wulf Fw 189 C |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Detail přídě druhého prototypu Fw 189 V6
Period | - |
Producer | - |
Type | Focke-Wulf Fw 189 C |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Prototyp Fw 189 V1b (D-OPVN)