Messerschmitt Me 208

     
Název:
Name:
Messerschmitt Me 208 Messerschmitt Me 208
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Me 208
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun utility aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1944-DD.MM.1944 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Nord, Les Mureaux /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1944-DD.MM.1944
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.01.1944
Osádka:
Crew:
2 + 2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzná ližina skid
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
945 kg 2083 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1580 kg 3483 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,50 m 37ft 8,75in
Délka:
Length:
8,85 m 29ft 0,43in
Výška:
Height:
3,35 m 10ft 11,88in
Plocha křídla:
Wing Area:
17,40 m2 187.29 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Argus As 10 P o vzletovém výkonu 177 kW/240 k
dvoulistá stavitelná vrtule Me P 7
Argus As 10 P, take-off power 237 hp
two-bladed variable-pitch propeller Me P 7
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
260 l 57 Imp gal / 69 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
305 km/h v 0 m 189.5 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
275 km/h v ? m 170.9 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5900 m 19357 ft
Dolet:
Range:
1200 km 745.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- po válce ve Francii vývoj pokračoval a letoun se následně stavěl sériově jako Nord Noralpha -
Zdroje:
Sources:
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen Henschel-Messerschmitt. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-9.
Plane facts, Air International 1979-01.
L+K 5/2003
www.luftarchiv.de
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-208-t57830#209044 Version : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft31917.htm
.
Messerschmitt Me 208 - Me 208 V1, zničen při náletu. Druhý prototyp posloužil jako prototyp pro Nord Noralpha, lišící se motorem Renault.

Me 208 V1, zničen při náletu. Druhý prototyp posloužil jako prototyp pro Nord Noralpha, lišící se motorem Renault.
Messerschmitt Me 208 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-208-t57830#528399 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more