Linke-Hofmann R.II

     
Název:
Name:
Linke-Hofmann R.II Linke-Hofmann R.II
Originální název:
Original Name:
Linke-Hofmann R.II
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1918-DD.MM.1918 Linke-Hofmann Werke AG, Breslau /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1918-DD.MM.1918
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 (R 55/17, R 58/17)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.01.1919
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
8000 kg 17637 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
12000 kg 26455 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
42,16 m 138ft 3,83in
Délka:
Length:
20,32 m 66ft 8in
Výška:
Height:
7,10 m 23ft 3,52in
Plocha křídla:
Wing Area:
320,00 m2 3444.45 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Mercedes D.IVa o výkonu 191 kW/260 k
dvoulistá dřevěná vrtule Lorenzen
Mercedes D.IVa, power 256 hp
two-bladed wooden propeller Lorenzen
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
130 km/h v 0 m 80.8 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
110 km/h v ? m 68.4 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
20 min do 2000 m 20 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3200 m 10499 ft
Dolet:
Range:
910 km 565.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Vašíček, Radko; Cenker, Petr. Obří bombardér Linke-Hofmann R.II, HPM 2001/10.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Linke-Hofmann-R-II-t57176#206643 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Fotka převzata ze serveru www.bravenewworld.demon.co.uk/lists/germangiants/.
Linke-Hofmann R.II -


URL : https://www.valka.cz/Linke-Hofmann-R-II-t57176#206980 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Linke-Hofmann R.II - Patrně jediný dokončený a létající Linke-Hofmann R.II, sériové číslo 55/17, zhruba druhá polovina roku 1918. Kamufláž je pouze odhadována z černobílých fotografií, proto přední část trupu, vzpěry a další komponenty mohly mést jiný nátěr, než zde použitou šedou. Vnitřní strany krytů výpletů kol zůstaly v barvě materiálu, přičemž však není jasné o jaký materiál šlo, zda o plátno, plech či překližku.

Patrně jediný dokončený a létající Linke-Hofmann R.II, sériové číslo 55/17, zhruba druhá polovina roku 1918. Kamufláž je pouze odhadována z černobílých fotografií, proto přední část trupu, vzpěry a další komponenty mohly mést jiný nátěr, než zde použitou šedou. Vnitřní strany krytů výpletů kol zůstaly v barvě materiálu, přičemž však není jasné o jaký materiál šlo, zda o plátno, plech či překližku.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Linke-Hofmann-R-II-t57176#502357 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more