SS - SMUb-11

Ub-11

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Třída: UB-I
Postavena v: AG Weser Bremen
Začátek stavby:11. 2. 1914
Spuštěna na vodu: 20. 7. 1915
Převzata námořnictvem: ?
Délka: 27,88 m
Šířka: 5,15 m
Ponor: 2,73 m
Výtlak na hladině/pod hladinou: 127,5 t / 142,5 t
Pohonné ústrojí: 4 zyl čtyřtaktní DaimlerDiesel motor a 1 clektomotor 60/120 PS
Rychlost na hladině: 6,5 uzlů
Rychlost pod vodou: 5,5 uzlů
Výkon motorů: 500 ks (spalovací motory) , 230 ks (elektromotory)
Akční rádius: ?
Výzbroj: 2 torpédomety ráže 450 mm, 18. 6. 1916 dozbrojena rychlopalným kanónem 37 mm z U 14 a v říjnu 1916 vyměněn za 7cm (L/18) opět z U 14
Posádka: 15 mužů



Velitelé:
Ludwig Eberhardt (18. 6. 1915 - 31. 8. 1915)
Karl Edler von Unczowski (16. 9. 1915 - 28. 10. 1915)
Robert Teufl von Fernland (28. 10. 1915 - 30. 8. 1916)
Johann Kršnjavi (30. 8. 1916 - 25. 5. 1917)
Ludwig Miiller (25. 5. 1917 - 16. 7. 1917)
Wladimir Pfeifer (16. 7. 1917 - 17. 9. 1917)
Eugen Hornyák Edler von Horn (17. 9. 1917 - 12. 1. 1918)
Hugo Pistel (12. 1. 1918 - 19.6. 1918)
Alfons Graf Montecuccoli (19. 6. 1918 - 27. 8. 1918)
Alois Sernetz (27. 8. 1918 - 31. 10. 1918)




Poznámka:
Ponorka byla vyrobena v Němceku. Do puly byla přepravena vlakem 4. června 1915. Rakouská posádka na ni začala působit až 18. 6. 1916.



Zdroj: ŽRALOCI CÍSAŘE PÁNA - Jindřich Marek - SVĚT KŘÍDEL 2001 - ISBN 80-7151-198-6
URL : https://www.valka.cz/SS-SMUb-11-t53465#199018 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments

Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more