Název: Name: | Blériot-SPAD S.51/2 C.1 | Blériot-SPAD S.51/2 C.1 |
Originální název: Original Name: | Blériot-SPAD S.51/2 C.1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.192R Blériot Aéronautique SA, Suresnes | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.192R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 S.51/1 50 S.51/2 1 S.51/3 10 S.51/4 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 16.06.1924 S.51/1 18.04.1925 S.51/2 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 990 kg | 2183 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1360 kg | 2998 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,47 m | 31ft 0,82in |
Délka: Length: | 6,45 m | 21ft 1,93in |
Výška: Height: | 3,10 m | 10ft 2,04in |
Plocha křídla: Wing Area: | 24,27 m2 | 261.24 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Gnome-Rhône Jupiter 9Ab o výkonu 309 kW/420 k dvoulistá vrtule | Gnome-Rhône Jupiter 9Ab, power 414 hp two-blade propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 230 km/h v ? m | 142.9 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,2 min do 4000 m | 9,2 min to 13123 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9000 m | 29528 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný 7,7mm kulomet Vickers (MAC) | 2x fixed .303 Vickers (MAC) machine gun |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | S.51/2 - sériová podoba pro polské letectvo S.51/3 - prototyp se stavitelnou vrtulí S.51/4 - stroje původně určené pro motor Jupiter o výkonu 600 k, po jednom dodáno do Ruska a Turecka, zbytek se slabšími motory v civilních rukou; 1 z nich získán republikánským letectvem | - |
Zdroje: Sources: | Belcarz, Bartlomiej a Sankowski, Wojciech. Polskie Skrzydla 1: SPAD 61C1, SPAD 51C1, Wilbault 70C1. Stratus, Sandomierz 2004. ISBN 83-89450-20-8. Letectví+Kosmonautika 1988/04 Mirovaja aviacija 58 www.aviafrance.com www.aviastar.org http://www.airwar.ru/enc/fww1/spad51.html |
Period | - |
Producer | - |
Type | Blériot-SPAD S.51 C.1 |
Camouflage | Standardní vojenská |
Olivově zelená / Olive Green Kov, stříbrná / Metalic, silver |
|
Country | |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | Blériot-SPAD S.51 C.1 |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |