This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
K-32
Automobilní jeřáb, K-32 byl rovněž vyráběn v československé licenci pod označením AJ-3.
Technicko-taktická data (platí pro verzi na podvozku T-111) Celková hmotnost: 13 000 kg
Celkové rozměry (pochodová poloha): - délka: 8 500 mm - šířka: 2 500 mm - výška: 3 500 mm
Maximální vyložení: 5,5 m
Únosnost při maximálním vyložení: - s použitím opěr: 750 kg - bez použití opěr: 750 kg
Maximální únosnost při vyložení: - s použitím opěr: 3 000 kg při vyložení 2,5 m - bez použití opěr: 3 000 kg při vyložení 2,5 m
Pracovní rychlost: - zdvih háku: 11,5 m/min - zdvih výložníku: 14,6 m/min - otočení o 360°: 25 s
Zdroj: archiv autora
URL : https://www.valka.cz/SOV-K-32-automobilni-jerab-t45400#177132
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
História automobilového žeriavu K-32, s nosnosťou 3000 kg a výškou zdvihu do 7,5 m siaha minimálne do roku 1946, keď tento žeriav umiestnený na podvozku automobilu ZiS-5 vyrábal dnešný Čeľjabinský mechanický závod (Челябинский механический завод). Celkom bolo v tomto závode vyrobených 1500 ks tohto žeriavu.
Neskôr od konca 5O. rokov 20 storočia tento žeriav vyrábal Ľvovský automobilový závod (najmä vo svojej pobočke v meste Drohobyč (Дрогобич / Дрогобыч, neskôr premenovanej na Drohobyčský žeriavový závod). Išlo o jeden z prvých modelov žeriavov, vyrobených v tomto závode (spolu so žeriavom K-42 s nosnosťou 4500 kg). Ako podvozok pre automobilový žeriav K-32 (a K-42) tu boli použité automobily ZiS-150 (ЗИС-150) a ZiL-164 (ЗИЛ-164).
URL : https://www.valka.cz/SOV-K-32-automobilni-jerab-t45400#354961
Version : 0
Join us
We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.