Název: Name: | Micubiši Ki 67-I Kai To-Go | Mitsubishi Ki-67-I Kai |
Originální název: Original Name: | 特別攻撃専用型 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1944-DD.MM.1945 Kawasaki Aircraft, Ltd., Kakamigahara DD.MM.194R-DD.MM.194R 1st Army Aviation Workshop, Tachikawa | |
Období výroby: Production Period: | 18.08.1944-DD.MM.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 15 Converted in Kawasaki and few others were modified by Tachikawa | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2-3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 8100 kg | 17857 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 14050 kg | 30975 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 22,500 m | 73ft 9,83in |
Délka: Length: | 18,700 m | 61ft 4,22in |
Výška: Height: | 4,800 m | 15ft 8,97in |
Plocha křídla: Wing Area: | 65,85 m2 | 708.8 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 213,0 kg/m2 | 43.63 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Micubiši Ha-104 (Ha-42-11) o vzletovém výkonu 1 397 kW (1 900 k), 1 331 kW (1 810 k) v h= 2 200 m a 1 184 kW (1 610 k) v h= 6 096 m Vrtule: kovová čtyřlistá stavitelná s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 600 mm | Mitsubishi Ha-104 (Ha-42-11) rated at 1,874 hp at take-off, 1,785 hp at 7,220 ft, 1,588 hp at 20,015 ft driving four-blade constant-speed propeller of 11ft 9.73in diameter. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 527 km/h v 6096 m | 327.5 mph in 20000 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8870 m | 29101 ft |
Dolet: Range: | 2800 km | 1739.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x 800 kg puma | Two 1,760 lb bombs in belly compartment. All its guns removed and the turret faired over. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | sebevražedný letoun | Army special attack aircraft type 4: Improved version of the Ki-67 I for kamikaze |
Zdroje: Sources: | Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137 Famous Airplanes of The World, No.50, Mitsubishi Ki-67, Bunrido Co. Ltd. Nakano. MECHANIC OF WORLD AIRCRAFT, Nr.15. Ki-67 / DC-3 / L2D, Maru Mechanic Reissue, 1995 Václav Němeček, Vojenská letadla 3 díl, druhé doplněné vydání, Naše Vojsko, Praha 1992, ISBN 80-206-0117-1 http://www.ijaafpics.com/jbwki671.htm www.century-of-flight.net forum.axishistory.com www.aviastar.org archiv autora |