HUN - Varga X/H

RMI-1
     
Název:
Name:
Varga X/G Varga X/G
Originální název:
Original Name:
Varga X/G
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1943-DD.MM.1943 Sóstó Központi Repülőgép Javító Üzem, Székesfehérvár /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1943-DD.MM.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3834 kg 8453 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5500 kg 12125 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,00 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
10,40 m 34ft 9,31in
Výška:
Height:
3,90 m 12ft 9,53in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler Benz DB 605 B o vzletovém výkonu 1085 kW/1475 k
třílistá stavitelná vrtule VDM
Daimler Benz DB 605 B, take-off power 1455 hp
three-bladed variable-pitch propeller VDM
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
550 km/h v ? m 341.8 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m 32808 ft
Dolet:
Range:
1000 km 621.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Letoun byl navržen pro turbovrtulové motory konstruktéra Gyorgy Jendrassika, motory ale nebyly k dispozici a tak pro zalétání byly použito licenčně vyráběných DB 605 B. Letoun byl zničen při náletu v létě 1944. Turbovrtulový motor je dnes uložen v technickém muzeu v Budapešti. -
Zdroje:
Sources:
Němeček, Václav. Varga X/G, X/H, L+K 1986/21.
balaton-modell.gportal.hu
www.res-aeronautica.com
URL : https://www.valka.cz/HUN-Varga-X-H-t31904#115150 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Trojpohledový obrázek letadla Varga X/H s turbovrtulovými motory
HUN - Varga X/H -


URL : https://www.valka.cz/HUN-Varga-X-H-t31904#115235 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Fotografie turbovrtulového motoru CS-1
HUN - Varga X/H -


URL : https://www.valka.cz/HUN-Varga-X-H-t31904#115236 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Kamufláž letadla Varga X/H
HUN - Varga X/H -


URL : https://www.valka.cz/HUN-Varga-X-H-t31904#117548 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more