Manšú Ki 71 [Edna]

Mansyū Ki-71 / キ71试作军侦/
     
Název:
Name:
Manšu Ki-71 Manshu Ki-71
Originální název:
Original Name:
キ71试作军侦/
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.194R Manchuria Airplane Manufacturing Co., Ltd., Harbin /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2225 kg 4905 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3163 kg 6973 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,100 m 39ft 8,37in
Délka:
Length:
9,213 m 30ft 2,72in
Výška:
Height:
3,725 m 12ft 2,65in
Plocha křídla:
Wing Area:
24,20 m2 260.49 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
130,95 kg/m2 26.82 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Ha-112-II vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 1 103 kW (1 500 k), 993 kW (1 350 k) v
h= 2 000 m, 919 kW (1 250 k) v h= 5 800 m.
Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 2 900 mm.
Mitsubishi Ha-112-II, fourteen-cylinder, air-cooled two-row radial engine,
rated at 1,479 hp for take-off, 1,332 hp at 6,562 ft and 1,233 hp at 19,030 ft,
driving a three-blade constant-speed propeller of 9ft 6,17in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 2000 m 292 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10300 m 33793 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón Ho-5 ráže 20 mm v křídlech a
1x pohyblivý kulomet Ho-103 ráže 12,7 mm v zadní části kabiny.
Pumová zátěž: 200 - 400 kg
Two fixed forward-firing 0,79 inch Ho-5 in wings and
one flexible rear-firing 0.5 inch Ho-103 machine-gun.
Bomb load: Up to 882 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Spojenci přidělili tomuto letounu kódové jméno EDNA. Allied Intelligence Service assigned to this aircraft code name "Edna".
Zdroje:
Sources:
Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45 (Illustrated Warplane History 8), Green Arrow, Japan, 2000, ISBN:4-76633-292-X
www.daveswarbirds.com
koapp.narod.ru
archiv autora

Manšú Ki 71 [Edna] -


Manšú Ki 71 [Edna] -


URL : https://www.valka.cz/Mansu-Ki-71-Edna-t31097#112102 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Manshu Ki-71
航空機 / - / Edna
试作军侦/袭击机 / - / Experimentální armádní bitevní letoun


Historie:
skupina konstruktérů mandžuské továrny Manshu Hikoki Seizo K.K. se pokusila postavit nový bitevní letoun, jako základ byl použit oblíbený lehký bombardér Mitsubishi Ki-51, do upraveného draku byl vestavěn silnější motor Mitsubishi Ha-112-II, mírně prodloužen byl i trup, podvozek byl zatahovací a do křídel byly vestavěny kanóny ráže 20 mm (většina zdrojů uvádí typ Ho-5, ale jeden pramen uvádí Ho-1). Letoun se měl také vyrábět v letecké továrně Tachikawa Hikoki K.K. Výkony letounu nevzrostly natolik výrazně (max.rychlost o 46 km/hod), aby přiměly Rikugun Koku Hombu zavést tento typ do sériové výroby. Spojenci však již přidělili jméno Edna.
URL : https://www.valka.cz/Mansu-Ki-71-Edna-t31097#112107 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more