This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Vozidlo vychází z modelu terenního automobilu Mamba 4x2. Korba vozidla se vyznačuje vysokou mírou ochrany proti účinkům exploze proti tankových min. Konstruktéři hojně využily komponenty z vozidla MB - Unimog.
Motor se nachází v přední části korby, velitel a řidič sedí v její střední části. Prostor roje je v zadní části korby. Do vozidla je možné se dostat pouze dveřmi na zádi vozidla. Nad prostorem roje jsou umístěny rozměrné průlezy s poklopy. Vozidlo je velmi prosklené, okna jsou z tvrzeného neprůstřelného skla, které mají stejnou odolnost jako pancéřování korby.
Základní verze je neozbrojená, ale vozidlo je možné vybavit rozmanitými zbraňovými systémy. Vozidlo v licenci vyrábí firma Alvis.
Verze:
Ambulance
Velitelské stanoviště
Nákladní vozidlo
Vyprošťovací vozidlo
Zásobovací vozidlo
TTD :
Uspořádání: 4x4
Posádka: 2+9
Výzbroj: 1x kulomet r. 12,7 mm ( nebo dle přání zákazníka)
Délka : 5,46 m
Šířka: 2,205 m
Výška: 2,495 m
Světlá výška: 0,39 m
Bojová hmotnost: 6 800 kg
Prázdná hmotnost: 5 710 kg
Měrný výkon: 18,82 Hp/t
Motor: Daimler-Benz OM 352 o výkonu 123 Hp
Max. rychlost: 102 km/h
Dojezd: 900 km
Palivo: 200 litrů
Brodivost: 1,0 m
Stěna: 0,4 m
Příkop: 0,9 m
Max. úhel stoupání: 60%
Max. úhel bočního náklonu: 40%
Pancéřování: tl. ? ( ocel )
Ochrana proti ZHN: ne,
Noční pozorovací přístroje: ne
Uživatelé:JAR
Výrobce: Reumech OMC, Benoi, JAR
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |