M931

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

M931


Návěsový tahač vycházející z řady M939, bez navijáku.



Technicko-taktická data


M931
Hmotnost prázdného vozidla: 10 028 kg
Užitečné zatížení: 6 810 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 718 mm
- šířka: 2 477 mm
- výška: 3 010 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummings NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M931A1
Hmotnost prázdného vozidla: 9 598 kg
Užitečné zatížení: 6 810 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 718 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 078 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M931A2
Hmotnost prázdného vozidla: 9 032 kg
Užitečné zatížení: 6 810 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 718 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 078 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins 6CTA8.3; vznětový, přeplňovaný, řadový šestiválec
- maximální výkon: 240 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 38 - 43 l / 100 km
M931 -


URL : https://www.valka.cz/M931-t22483#85075 Version : 0
...
M931 - M931A1 (AM General)

M931A1 (AM General)
URL : https://www.valka.cz/M931-t22483#121016 Version : 0
...
M931 -


URL : https://www.valka.cz/M931-t22483#121396 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more