Aviatik B.I

     
Název:
Name:
Aviatik B.I Aviatik B.I
Originální název:
Original Name:
Aviatik B.I
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1913-DD.MM.1914 Automobil und Aviatik AG, Mülhausen /
DD.MM.1914-DD.MM.191R Automobil und Aviatik AG, Freiburg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1914-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~150
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
668 kg 1473 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1090 kg 2403 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,00 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
7,93 m 26ft 0,19in
Výška:
Height:
3,05 m 10ft 0,07in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Mercedes D.I o výkonu 74 kW/100 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Mercedes D.I, power 99 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
100 km/h v 0 m 62.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
90 km/h v ? m 55.9 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
15 min do 1000 m 15 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
800 km 497.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:


?


?
Poznámka:
Note:
- označení B.I/B.II bylo přijato zpětně pro několik subvariant ve službě, lišily se proto např. tvarem ocasních ploch či rozpětím, měly ale pravděpodobně všechny stejný motor; podle dokumentů byly stroje verze P.15b pojmenovány armádou jako B.I, stroje verze P.15a jako B.II a jako B.I byly zařazeny i starší P.14
- jak P.15a, tak P15b pravděpodobně používaly křídla dvoupříhradová i trojpříhradová
-
Zdroje:
Sources:
Grosz, P. M. Aviatik B-Types, WIndsock Datafile 102. Albatros Publications, Berkhamsted 2003. ISBN 1-902207-57-2.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Aviatik-B-I-t21456#528978 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.


Aviatik B.I -


URL : https://www.valka.cz/Aviatik-B-I-t21456#189300 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/aviatb1.html
.
Aviatik B.I -


URL : https://www.valka.cz/Aviatik-B-I-t21456#528980 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more