Název: Name: | Tatra 810-V-P-MBS | Tatra 810-V-P-MBS |
Originální název: Original Name: | Tatra 810-V-P-MBS | |
Kategorie: Category: | přepravník RBS-70 | RBS-70 carrier |
Výrobce: Producer: | VTÚ, odštěpný závod VTÚPV, Vyškov | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype (k 2017 / as of 2017) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2015 | |
Obsluha: Crew: | 6 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Tatra 810 PVO (Tatra 810-V-P-1R0R26 13 177 6x6.1R) | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 12190 kg | 26874 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 12910 kg | 28462 lb |
Celková délka: Overall Length: | 7490 mm | 24ft 7in |
Celková šířka: Overall Width: | 2550 mm | 8ft 4in |
Celková výška: Overall Height: | 3305 mm | 10ft 10in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 430 mm | 1ft 5in |
Rozvor: Wheelbase: | 3150 mm - 1200 mm | 124in - 47 ¼ in |
Rozchod: Track: | 2020 mm - přední náprava 2100 mm - zadní nápravy | 79 ½ in - front axle 82 ⅝ in - rear axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Renault Dxi7 240-EC01 - řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný s chlazením plnícího vzduchu, s přímým vstřikem paliva, vznětový - počet válců: 6 - vrtání: 108 mm - zdvih: 130 mm - objem válců: 7,145 l - maximální točivý moment: 920 Nm při 1200 až 1700 ot/min - maximální výkon: 177 kW při 2300 ot/min | Renault Dxi7 240-EC01 - in-line, liquid cooled, turbocharged and charge-air-cooled direct injection, diesel - number of cylinders: 6 - bore: 4.25 in - stroke: 5.12 in - swept volume: 436 cu in - maximum torque: 679 lb.ft at 1200 to 1700 rpm - maximum power output: 237,4 bhp (240,7 PS) at 2300 rpm |
Převodovka: Gearbox: | ZF 6S 1000 T0 - mechanická, 6+1, manuální, synchronizovaná ZF Steyr VG 750 - přídavná převodovka - dvoustupňová sestupná, elektropneumatické řazení za klidu vozidla | ZF 6S 1000 T0 - mechanical, 6+1, manual, synchromeshed ZF Steyr VG 750 - tranfer box - dual speed, electro-pneumatical shifting, with torque divider |
Spojka: Clutch: | SAE2 - jednokotoučová s centrální pružinou, hydraulicky ovládaná s pneumatickým posilovačem, průměr 395 mm | SAE2 - single plate, with diaphragm spring, hydraulic control with pneumatic boobster, 395 mm diameter |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 320 l | 70.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 106 km/h | 66 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 800 km | 497 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 37 ° / 38 ° | |
Svah: Gradient: | 30 ° | 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | 31 ° | 69 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 0,9 m | 35in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | 47in |
Nástavba: Superstructure: | balisticky zodolněná valníková plošina pro přepravu protiletadlového družstva a systému RBS-70 | balistically protected cargo bed for transport of air defence squad and RBS-70 missile system |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | firemní materiály VTÚ, odštěpný závod VTÚPV |