Dornier Do J Verkehrs-Wal

Wal Cabin
     
Název:
Name:
Dornier Do J Verkehrs-Wal Dornier Do J Verkehrs-Wal
Originální název:
Original Name:
Dornier Do J Verkehrs-Wal
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1924-DD.MM.19RR Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Marina di Pisa /
DD.MM.1927-DD.MM.192R SA Piaggio & C., Finale Ligure /
DD.MM.192R-DD.MM.19RR Construcciones Aeronauticas SA, Cádiz /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1924-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~50:
CMASA 30
Piaggio 14
CASA 2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3 + 9
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3630 kg 8003 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5700 kg 12566 lb
Rozpětí:
Wingspan:
22,50 m 73ft 9,83in
Délka:
Length:
17,25 m 56ft 7,12in
Výška:
Height:
5,20 m 17ft 0,71in
Plocha křídla:
Wing Area:
96,00 m2 1033.34 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Rolls Royce Eagle IX o vzletovém výkonu 295 kW/400 k, nebo
Napier Lion V o vzletovém výkonu 373 kW/507 k, nebo
Lorraine-Dietrich 12Eb o vzletovém výkonu 331 kW/450 k, nebo
Gnome-Rhône Jupiter 9Ak o vzletovém výkonu 382 kW/520 k, nebo
Isotta-Fraschini Asso 500 o vzletovém výkonu 387 kW//526 k, nebo
BMW VI o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
...
Rolls Royce Eagle IX, take-off power 395 hp, or
Napier Lion V, take-off power 500 hp, or
Lorraine-Dietrich 12Eb, take-off power 444 hp, or
Gnome-Rhône Jupiter 9Ak, take-off power 513 hp, or
Isotta-Fraschini Asso 500, take-off power 519 hp, or
BMW VI, take-off power 592 hp
...
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1851) km/h v 0 m 115 1) mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v 0 m 93.2 mph in 0 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
30 min do 3000 m 30 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
31002) m 10171 2) ft
Dolet:
Range:
1000 km 621.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1600 km 994.2 mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
S motorem BMW VI:
1) 210 km/h
1) 5000 m
With BMW VI:
1) 130.5 mph
1) 16404 ft
Zdroje:
Sources:
Nowarra, Heinz J. Dornier Wal (Flugzeuge die Geschichte machen). Motorflug Verlag, Stuttgart 1992. ISBN 3-613-01494-7.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Dornier - Die Chronik des ältesten deutschen Flugzeugwerks. Dornier GmbH, Friedrichshafen 1985. ISBN 3-925505-01-6.
http://www.histaviation.com/Dornier_Do_J_Wal.html
www.do214.mega-forschung.org
www.adl-luftfahrthistorik.de
URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-J-Verkehrs-Wal-t177753#523285 Version : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft22151.htm
.
Dornier Do J Verkehrs-Wal -


Dornier Do J Verkehrs-Wal -


URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-J-Verkehrs-Wal-t177753#523286 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more