Fiat G.50bis

     
Název:
Name:
Fiat G.50bis Fiat G.50bis
Originální název:
Original Name:
Fiat G.50bis
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.12.1940-DD.07.1942 Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa /
DD.09.1940-DD.05.1942 SA Aeronautica d’Italia, Torino /
Období výroby:
Production Period:
DD.09.1940-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
122 CMASA
350 FIAT
První vzlet:
Maiden Flight:
13.09.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2015 kg 4442 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2522 kg 5560 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,99 m 36ft 0,68in
Délka:
Length:
8,29 m 27ft 2,37in
Výška:
Height:
3,28 m 10ft 9,12in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,25 m2 196.44 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Fiat A.74 RC.38 o výkonu 618 kW/840 k v 3800 m
třílistá vrtule s konstantní rychlostí otáček Fiat-Hamilton
Fiat A.74 RC.38, power 829 hp at 12467 ft
three-bladed constant-speed Fiat-Hamilton propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
411 l 90 Imp gal / 109 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 5000 m 292 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6,5 min do 5000 m 6,5 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10700 m 35105 ft
Dolet:
Range:
445 km 276.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm, 300 nábojů každý 2x .50 in Breda-SAFAT machine gun, 300 rpg
Uživatelské státy:
User States:








Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Vegnano, Piero. Fiat G 50, Ali d´Italia 6. La Bancarella Aeronautica, Torino 1997.
www.alieuomini.it
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#517508 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá.  Kryt vrtule bílý.

Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule bílý.
Fiat G.50bis -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#535901 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS bombe alari (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.

Fiat G.50bis/AS "bombe alari" (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#537759 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Pilot 162 Squadriglii nastupuje do svého letounu

Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html

Fiat G.50bis -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#345642 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more