Název: Name: | Potez VIII R | Potez VIII R |
Originální název: Original Name: | Potez VIII R | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | other category |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1921-DD.MM.1921 Société des Aéroplanes Henry Potez, Aubervilliers | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1921-DD.MM.1921 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (konverze Potez VIII) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1921 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 300 kg | 661 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 530 kg | 1168 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 8,000 m | 26ft 3in |
Délka: Length: | 5,900 m | 19ft 4,25in |
Výška: Height: | 2,480 m | 8ft 1,66in |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,00 m2 | 215.28 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 26,50 kg/m2 | 5.43 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Le Rhône Type 9C vzduchem chlazený hvězdicový rotační devítiválec o výkonu 58,8 kW (80 k), krátkodobě 68,4 kW (93 k). Vrtule dvoulistá dřevěná. | Le Rhône Type 9C nine-cylinder air-cooled rotary engine power output 79 hp, the short term 92 hp, driving a two-blade wooden propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 140 km/h v ? m | 87 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4200 m | 13780 ft |
Dolet: Range: | 420 km | 261 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | unarmed |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Potez VIII R vznikl přestavbou neúspěšného prototypu Potez VIII. Do letounu byl nainstalován výkonnější motor podvozek zůstal původní - čtyřkolý ostruha byla použita pouze krátce při vzletu. Změny se dotkly konstrukce křídel, ta měla kovové nosníky, nejviditelnější změnou byla rekonstrukce kabiny, původní tandemové kabiny byly zrušeny a sedadla byla nově vedle sebe. | Potez VIII R is a converted a failed prototype Potez VIII. The airplane was installed more powerful engine remained the original chassis - four-wheeled. Changes affected the structure of the wings with metal beams, the most visible change was the reconstruction of cab, the original tandem cabins were replaced by seats side by side. |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com flyingmachines.ru http://www.airwar.ru/enc/law1/potez8.html aerophile.over-blog.com www.flightglobal.com |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |