Potez 670 C.3

     
Název:
Name:
Potez 670 C.3 Potez 670 C.3
Originální název:
Original Name:
Potez 670 C.3
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.03.1939 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Méaulte /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.03.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (později přestavěn na Potez 671)
První vzlet:
Maiden Flight:
30.03.1939
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3120 kg 6878 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4680 kg 10318 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
15,100 m 49ft 6,5in
Délka:
Length:
10,800 m 35ft 5in
Výška:
Height:
3,270 m 10ft 8,75in
Plocha křídla:
Wing Area:
32,50 m2 349.83 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
144,00 kg/m2 29.49 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14M-3 vzduchem chlazený přeplňovaný dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 515 kW (700 k) a 500 kW (680 k) v h= 3 150 m při 3 030 ot/min.
Vrtule trojlisté s nastavitelným úhlem náběhu.
Gnome-Rhône 14M-3 fourteen-cylinder supercharged air-cooled two-row radial engine rated at 690 hp for take-off and 671 hp at 10,335 ft at 3,030 rpm,
driving a three-blade variable-pitch propellers.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
460 km/h v 4000 m 285.8 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
412 km/h v ? m 256 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
13,2 m/s 2598.4 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m 32808 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1118.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón HS-404 ráže 20 mm s 90 náboji na hlaveň
2x pevný kulomet MAC ráže 7,5 mm a
1x pohyblivý zdvojený kulomet MAC ráže 7,5 mm nebo 1x pohyblivý kanón HS-404 ráže 20 mm ve střelecké věži
(zbraně nebyly instalovány)
Two fixed forward-firing 0.79 inch HS-404 cannons, 90 rpg,
two fixed forward-firing 0.295 inch MAC machine-guns and
one twin flexible rearward-firing 0.295 inch MAC in dorsal position or
one flexible rearward-firing 0.79 inch HS-404 cannon in a dorsal turret.
(weapons were not installed)
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Potez 670 byl dvoumístný doprovodný stíhač dlouhého doletu, použitelný také jako stíhací bombardér. Brzy po zahájení továrních zkoušek došlo u tohoto stroje k výměně motorů za mírně výkonnější Hispano-Suiza 14AB 12/13, zároveň se změnilo typové označení na Potez 671. The Potez 670 a two-seat long-range escort fighter and bomber destroyer with two 700hp Gnome- Rhone 14M radials, it was re-engined after initial flight trials with two 800hp Hispano-Suiza 14AB 12/13 radials, with which it resumed flight tests in July 1939 as the Potez 671.
Zdroje:
Sources:
L+K č. 5/1992, Václav Němeček, Letadla 39-45, POTEZ 670/671.
www.aviafrance.com
1000aircraftphotos.com
http://www.aviastar.org/air/france/potez-670.php
http://www.airwar.ru/enc/fww2/p670.html
http://www.aerea-wwii.com/#!potez-670671/c1iol
ww2drawings.jexiste.fr

Potez 670 C.3 -


Potez 670 C.3 -


URL : https://www.valka.cz/Potez-670-C-3-t166438#501036 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more