Avia BH-11B

     
Název:
Name:
Avia BH-11B Avia BH-11B
Originální název:
Original Name:
Avia BH-11B
Kategorie:
Category:
jiná kategorie other category
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1927-DD.MM.1929 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1927-DD.MM.1929
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1927
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
351 kg 774 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
579 kg 1276 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,40 m 31ft 10,68in
Délka:
Length:
6,82 m 21ft 9,42in
Výška:
Height:
? m 8ft 3,6in
Plocha křídla:
Wing Area:
13,75 m2 146.39 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
45,5 kg/m2 8.7 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter Vega o výkonu 62,5 kW/85 k
Vrtule dřevěná dvoulistá
Walter Vega, power 84 hp
Propeller wooden two-blade
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
176 km/h v ? m 96.3 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
155 km/h v ? m 77.7 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
60 min do 3500 m 15 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3500 m 13123 ft
Dolet:
Range:
760 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn

Jednomotorový dvoumístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou.
Typ vznikl úpravou B-11. Od sériové výroby se béčko lišilo mimo jiné zabudovaným motorem, lomenou osou podvozku a zaoblenými koncemi křídel. Takto přebudovaná jedenáctka se v roce 1929 představila na šestidenní mezinárodní soutěži turistických letadel Challenge, kde s ní pilot škpt.Klepš obsadil sedmé místo.

První BH-11B, L-BONM z prosince 1927, byla pouze jednomístná úprava standardní BH-11.
-
Zdroje:
Sources:
V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11B-t8339#23837 Version : 0
...
Avia BH-11B -


URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11B-t8339#27074 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more