This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Focke-Wulf Fw 190 A
Focke-Wulf FW 190 A-0
předprodukční model, vyrobeno 30 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-1
první produkční model, ale se slabou výzbrojí (4x 7,92mm), 102 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-2
stejný jako A-1 ale s lepší výzbrojí (2x 20mm MG FF a 2x 7,92mm MG 17) a vylepšený motor BMW 801C-2, vyrobeno 426 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-3
motor BMW 801D-2, vyrobeno 509 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-4
jako A-3, ale s přepracovaným radiovým vybavením a motorem vybaveným vstřikováním vody a metanolu MW1, vyrobeno 894 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-5
jako A-4, ale motor posunut o 15cm vpřed kvůli těžišti, vyrobeno 723 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-6
produkční verze A-5/U10, vyzbrojen 4x 20mm MG 151/20 a 2x 7,92mm MG 17, vyrobeno 596 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-7
produkční verze A-5/U9, vyzbrojen 2x MG 151/20 a 2x 7,92mm MG 17 a novým zaměřovačem, vyrobeno 80 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-8
vyrobeno 1334 kusů
Focke-Wulf Fw 190 A-8/R2
útoky na bombardéry, výzbroj 2x 30mm kanon MK 108, 2x 20mm kanon MG 151/20 v křídlech a 2x 7,92mm kulomet MG 17 nad motorem
Focke-Wulf Fw 190 A-9
Focke-Wulf Fw 190 B
program ukončen kvůli problémům s přetlakovou kabinou a vstřikováním dusíku do motoru, vyrobeno pouze 6 kusů
Focke-Wulf Fw 190 C
kvůli problémům s kabinou a turbodmychadlem a již probíhající produkci Fw-190D vyrobenou pouze 9 kusů, jedním z nich byl také Fw 190 V16
Focke-Wulf Fw 190 D-0
Focke-Wulf Fw 190 D-9
vycházel z draku A-8, motor Jumo 213 A-1 se vstřikováním vody a metanolu (MW50)
Focke-Wulf Fw 190 D-10
instalace motoru Jumo 213 C a vrtule VS9 umožnila zástavbu kanónu MK 108 mezi válce motoru (3 prototypy)
Focke-Wulf Fw 190 D-11
výkonný motor Jumo 213 E s trojrychlostním kompresorem a různé varianty výzbroje.
Focke-Wulf Fw 190 D-12
motor Jumo 213 F s vysokotlakým vstřikováním vody a metanolu MW HD, vyzbrojen 2x MG 151/20 a 1x 30mm kanonem MK 108
Focke-Wulf Fw 190 D-13
byl shodný s D-12 s vyjímkou záměny kanónu MK 108 za MG 151/20 a motoru Jumo 213 EB
Focke-Wulf Fw 190 D-14
dva prototypy upravené pro motor DB 603 EA
Focke-Wulf Fw 190 D-15
byl poslední dlouhonosou verzí "190" poháněnou motorem DB 603 G
Focke-Wulf Fw 190 F
Focke-Wulf Fw 190 F-1
produkční model A-5/U3 se zesíleným podvozkem a zlepšenou ochranou pilota, motoru a olejové nádrže, vyrobeno asi 30 kusů
Focke-Wulf Fw 190 F-2
vycházel z draku A-5, vylepšený překryt kabiny, vyrobeno 271 kusů
Focke-Wulf Fw 190 F-3
vycházel z draku A-6 se dvěma závěsníky ETC 250 místo čtyř ETC 50, vyrobeno asi 250 kusů
Focke-Wulf Fw 190 F-3/R1
zjednodušen mechanismus uvolňování bomby
Focke-Wulf Fw 190 F-8
kulomety MG 17 vyměněny za 13mm kulomety MG 131, vylepšen systém vstřikování paliva, radiová výbava, možnost nést 55mm rakety R4M, vyrobeno 385 kusů
Focke-Wulf FW 190 G
Focke-Wulf Fw 190 G-1
založena na draku A-4, motor BMW 801 D-2, vyrobeno 49 kusů
Focke-Wulf Fw 190 G-2
vycházel z draku A-5, závěsníky Messerschmitt pro přídavné nádrže které umožňovaly dolet 1550 km, vyrobeno 468 kusů
Focke-Wulf Fw 190 G-3
jako G-2, ale s autopilotem PKS 11, závěsníky Foce-Wulf
Focke-Wulf Fw 190 G-4
jako G-3 ale se třemi závěsníky ETC 503
Focke-Wulf Fw 190 G-8
vycházel z draku A-8
Focke-Wulf Fw 190 G-8/R4
motor BMW 801 D-2 se vstřikováním oxidu dusného GM 1
Focke-Wulf Fw 190 G-8/R5
motor BMW 801 TU (1.491 kW), navíc čtyři křídelní závěsníky ETC 50 k trupovému ETC 501