Název: Name: | LIAZ 251.154 RHD | LIAZ 251.154 RHD |
Originální název: Original Name: | LIAZ 251.154 RHD | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | LIAZ, Jablonec nad Nisou | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1994-DD.MM.1996 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 73: - 1994: 1 - 1995: 71 (pro Indonésii - Korps Marinir / for Indonesia - Korps Marinir) - 1996: 1 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.199R | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 (v kabině / in the cab) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 9020 kg | 19886 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 5890 kg | 12985 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 15000 kg | 33069 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 16000 kg | 35274 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 31000 kg | 68343 lb |
Celková délka: Overall Length: | 7150 mm | 23ft 5.5in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2in |
Celková výška: Overall Height: | 3110 mm | 10ft 2in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 350 mm | 1ft 2in |
Rozvor: Wheelbase: | 3750 mm | 148in |
Rozchod: Track: | 2025 mm - obě nápravy | 80in - both axles |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní brzda - dvoukruhová, vzduchová nouzová brzda - vzduchová parkovací brzda - pružinového typu pomocná brzda - motorová, výfuková | service brake - dual-circuit pressure-air brake emergency brake - pressure-air brake parking brake - spring-type auxiliary brake - engine brake, flap type exhaust brake |
Elektrický systém: Electrical System: | nominální napětí: 24 V alternátor: 28 V / 45 A akumulátory: 2x 12 V / 180 Ah | nominal voltage: 24 V alternator: 28 V / 45 A batteries: 2x 12 V / 180 Ah |
Pneumatiky: Tyres: | 14R20 18PR | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | LIAZ M1.2B M640 - řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný, s přímým vstřikem paliva, vznětový - počet válců: 6 - vrtání: 130 mm - zdvih: 150 mm - objem válců: 11 940 cm3 - maximální točivý moment: 1250 Nm při 1100 ot/min - maximální výkon: 224 kW při 2000 ot/min | LIAZ M1.2B M640 - in-line, liquid cooled, turbocharged, direct injection, diesel - number of cylinders: 6 - bore: 5.12 in - stroke: 5.91 in - swept volume: 729 cu in - maximum torque: 922 lb.ft at 1100 rpm - maximum power output: 300 bhp (305 PS) at 2000 rpm |
Převodovka: Gearbox: | PRAGA 14 PS 150 - synchronizovaná převodovka - počet stupňů: 14+2 | PRAGA 14 PS 150 - synchromesh gearbox - number of gears: 14+2 |
Spojka: Clutch: | GFM 420 - jednokotoučová s pružinou, hydraulicky ovládaná s pneumatickým posilovačem, průměr 420 mm | GFM 420 - single plate, with diaphragm spring, hydraulic control with pneumatic boobster, 420 mm diameter |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 800 l | 175.98 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 105 km/h | 65.2 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 36 ° / 31 ° | |
Svah: Gradient: | 45 ° | 100 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,08 m | 43in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,47 m | 19in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | 47in |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | firemní materiály LIAZ spolupráce / co-operation: Juraj Hlaváč |