Albatros Dr.I

     
Název:
Name:
Albatros Dr.I Albatros Dr.I
Originální název:
Original Name:
Albatros Dr.I
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1917-DD.MM.1917 Albatros-Flugzeugwerke GmbH, Berlin /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1917
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
trojplošník triplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,700 m 28ft 6,51in
Délka:
Length:
7,300 m 23ft 11,39in
Výška:
Height:
2,420 m 7ft 11,28in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Mercedes D.III o výkonu 118 kW/160 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Mercedes D.III, power 158 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 2x fixed 7,92 mm LMG 08/15 machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Prototyp postavený na základě zájmu Idflieg o trojplošníky a zalétán někdy koncem léta 1917. Trup Albatrosu D.Va D1573/17 s novými křídly o shodném rozpětí posazenými blízko k sobě a bez stupnění, což způsobovalo problémy s nedostatečným vztlakem prostředního křídla a špatnou funkci ocasních ploch. Vývoj byl proto zastaven. -
Zdroje:
Sources:
Gray, Peter; Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
www.aviastar.org
www.theaerodrome.com

Albatros Dr.I -


URL : https://www.valka.cz/Albatros-Dr-I-t116914#404221 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Albatros Dr.I - Prototyp Albatrosu Dr.I létal během zkoušek v továrním provedení, překližkový trup ponechán v přírodním zbarvení, motorové panely, kryty kol, vzpěry, podvozkové nohy a kovové krytky trupu natřeny šedozelenou barvou, nosné plochy, VOP a směrovka potaženy lozengovým plátnem.

Prototyp Albatrosu Dr.I létal během zkoušek v továrním provedení, překližkový trup ponechán v přírodním zbarvení, motorové panely, kryty kol, vzpěry, podvozkové nohy a kovové krytky trupu natřeny šedozelenou barvou, nosné plochy, VOP a směrovka potaženy lozengovým plátnem.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Albatros-Dr-I-t116914#404217 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more