Název: Name: | Fiat CR.20bisAQ | Fiat CR.20bisAQ |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.20bisAQ (Alta Quota) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 SA Aeronautica Macchi, Varese DD.MM.19RR-DD.MM.19RR Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Neznámý počet z 235 letounů verze CR.20bis | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1929 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 980 kg | 2161 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1360 kg | 2998 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | 32ft 1,82in |
Délka: Length: | 6.710 m | 22ft 0,17in |
Výška: Height: | 2,750 m | 9ft 0,26in |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,65 m2 | 276.09 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 53,02 kg/m2 | 10.86 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A.20A.Q. vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 313 kW (425 k). Vrtule dvoulistá | Fiat A.20A.Q., twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated for 408 hp take-off, driving two-blade propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 285 km/h v 3500 m | 177.1 mph in 11483 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 240 km/h v 1500 m | 149.1 mph in 4921 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 12,5 min do 5000 m | 12,5 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8500 m | 27887 ft |
Dolet: Range: | 750 km | 466 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm. | Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine guns. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Fiat CR.20bis A.Q. odpovídal verzi CR.20.bis, která byla vybavena novým, nezávisle odpruženým podvozkem, nový letoun však byl vybaven mírně výkonnějším ale především výškovějším motorem Fiat A.20A.Q.. | CR.20bisAQ was CR.20bis aircraft with a new undercarriage and fitted with the Fiat A.20AQ piston engine, giving the aircraft better performance at higher altitudes. |
Zdroje: Sources: | www.historyofwar.org www.aerei-italiani.net http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.20 http://www.airwar.ru/enc/fww1/cr20.html http://nibbio14.altervista.org/cr20.html www.geocities.co.jp archiv autora |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
CR.20bis www.airwar.ru