Název: Name: | Farman F.222.1 Bn.5 | Farman F.222.1 Bn.5 |
Originální název: Original Name: | Farman F.222.1 Bn.5 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Société des avions Henry, Maurice et Dick Farman, Boulogne-Billancourt DD.04.1937-DD.MM.193R Société nationale de constructions aéronautiques du Centre, Boulogne-Billancourt | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 12 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 11000 kg | 24251 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 18700 kg | 41226 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 36,00 m | 118ft 1,31in |
Délka: Length: | 21,57 m | 70ft 9,21in |
Výška: Height: | 5,22 m | 17ft 1,5in |
Plocha křídla: Wing Area: | 186,00 m2 | 2002.09 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs Mistral Major vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 625 kW (850 k) při 2 400 ot/min, bojový výkon 691 kW (940 k) v h= 2 600 m a nominální výkon 566 kW (770 k). | Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs Mistral Major ourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 838 hp at 2,400 rpm for take-off, combat power 927 hp at 8,530 ft and nominal power output 760 hp at optimum level |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 5 860 l | 1,289 UK gal / 1,548 US gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 325 km/h v 4000 m | 201.9 mph in 13123 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8500 m | 27887 ft |
Dolet: Range: | 2000 km | 1242.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet Darne ráže 7,5 mm v přední věži 1x kulomet Darne ráže 7,5 mm ve hřbetní věži 1x kulomet Darne ráže 7,5 mm v břišní věži 4200 kg pum | 1x 7,5 mm Darne machine gun in the nose turret 1x 7,5 mm Darne machine gun in the dorsal turret 1x 7,5 mm Darne machine gun in the ventral turret Bomb load: 9,250 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Liron, J. Les avions Farman. Docavia no.21. Editions Lariviere, Paris 1984. Danel, Raymond; Cuny, Jean. L'Aviation Francaise de Bombardement et de Renseignement (1918/1940), Docavia 12. Editiions Lariviere, Paris 1980. www.aviafrance.com |