Fiat BR.20M

     
Název:
Name:
Fiat BR.20M Fiat BR.20M
Originální název:
Original Name:
Fiat BR.20M
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.12.1939-DD.04.1942 SA Aeronautica d’Italia,Torino /
Období výroby:
Production Period:
DD.12.1939-DD.04.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
264
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1939
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6850 kg 15102 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
10450 kg 23038 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
21,560 m 70ft 8,82in
Délka:
Length:
16,870 m 55ft 4,16in
Výška:
Height:
4,710 m 15ft 5,43in
Plocha křídla:
Wing Area:
74,08 m2 797.39 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
141,06 kg/m2 28.89 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Fiat A.80 RC.41 o výkonu 767,85 kW, 74,6 kW v h= 4 100 m
Vrtule trojlistá Fiat-Hamilton s konstantními otáčkami o průměru 3 531 mm.
Fiat A.80 RC.41 eighteen-cylinder air-cooled radial, rated at 1,030 hp for take-off and 1,000 hp at 13,450 ft,
driving a three-blade Fiat-Hamilton constant speed metal propellers of 11ft 7,02in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
6 320 l 796.3 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
410 km/h v 4100 m 254.8 mph in 13451 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
339.6 km/h v 4850 m 211 mph in 15912 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4,5 m/s 885.8 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
25,0 min do 6000 m 25,0 min to 19685 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6750 m 22146 ft
Dolet:
Range:
1240 km 770.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2750 km 1708.8 mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm ve hřbetní věži Breda DR, 350 nábojů,
1x pohyblivý kulomet Breda-Safat ráže 7,7 mm v přední věži Breda-H, 500 nábojů
1x pohyblivý kulomet Breda-Safat ráže 7,7 mm ve výklopném střelišti pod trupem, 500 nábojů.
Pumový náklad do 1 600 kg, obvykle 2x 800 kg nebo 2x 500 kg nebo 4x 250 kg pumy.
One 0.303 inch Breda-SAFAT gun trainable forward-firing in nose turret, 500 rounds and
one 0.5 inch Breda-SAFAT trainable rearward-firing in dorsal turret, 350 rpg and
one 0.303 inch Breda-SAFAT trainable rearward-firing in ventral hatch position, 500 rounds.
Bomb load: Up to 3,527 lb of disposable stores carried in a lower-fuselage weapons bay. Normal load: two 1,764 lb bombs, or two 1,102 lb bombs, or four 551 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Písmeno M značí Modificato - zmodernizovaný.
Znamenalo to upravu přídě - prosklení, prodloužení trupu o cca 700 mm a zesílení výzbroje.
M stands for Modificato, or modified.
Zdroje:
Sources:
Chris Bishop, The Encyclopedia of Weapons of World War II, Barnes & Noble, rok 1998, New York, ISBN 0-7607-1022-8
Václav Němeček, Vojenská letadla 3. díl, Naše Vojsko, Praha 1992, ISBN 80-206-0117-1
David Donald, The Complete Encyclopedia of World Aircraft, Barnes & Nobles Books, rok 1997, ISBN-10: 0760705925
Giorgio Apostolo, The Fiat B.R.20, Profile Publications, Number 110, 1969, No ISBN
www.xs4all.nl
http://www.aviastar.org/air/italy/fiat_br-20.php
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Fiat-BR-20M-t105516#377261 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Fiat BR.20M - Tento Fiat BR.20M patřil do stavu 4. Squadriglie, 11. Gruppo, 18. Stormo. Letoun operoval z letiště Meslbroek v Belgii a na podzim 1940 se zúčastnil bitvy o Británii. Horní a boční plochy nesou nátěr pískové barvy s množstvím tmavě zelených skvrn. Spodní plochy světle šedé.

Tento Fiat BR.20M patřil do stavu 4. Squadriglie, 11. Gruppo, 18. Stormo. Letoun operoval z letiště Meslbroek v Belgii a na podzim 1940 se zúčastnil bitvy o Británii. Horní a boční plochy nesou nátěr pískové barvy s množstvím tmavě zelených skvrn. Spodní plochy světle šedé.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Fiat-BR-20M-t105516#403798 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Přiložím několik dobových fotografií BR.20M
zdroje jsou uvedeny výše
Fiat BR.20M -


Fiat BR.20M -


Fiat BR.20M -


Fiat BR.20M -


Fiat BR.20M -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-BR-20M-t105516#377262 Version : 0
BR.20M MM22621 of 243. Squadriglia, 99. Gruppo shot down by an English Hawker Hurricane piloted by P/O P.G. Leggett of 46 Squadron RAF, 11 November 1940, Rendlesham Forest, Suffolk, England. Sottotenente pilot Pietro Appiani and three other crew members were captured, two crew members died of their wounds.



https://www.valka.cz/clanek_10806.html
http://surfcity.kund.dalnet.se/falco_bob.htm
www.asisbiz.com
www.flickr.com
www.surreymirror.co.uk
https://en.wikipedia.org/wiki/Graham_Leggett

Fiat BR.20M -


Fiat BR.20M - príslušníci anglickej Home Guard si prezerajú ukoristenú dávku prvej pomoci z talianskeho lietadla - víno, paštéta...

príslušníci anglickej Home Guard si prezerajú ukoristenú "dávku prvej pomoci" z talianskeho lietadla - víno, paštéta...
Fiat BR.20M - P/O Percival Graham Leggett (14.02.1921 – 26.05.2013)

P/O Percival Graham Leggett (14.02.1921 – 26.05.2013)
URL : https://www.valka.cz/Fiat-BR-20M-t105516#537784 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Doplním trojpohled
Fiat BR.20M -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-BR-20M-t105516#134164 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more