Siebel Si 201

     
Název:
Name:
Siebel Sh 201 Siebel Sh 201
Originální název:
Original Name:
Siebel Sh 201
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Siebel Flugzeugwerke KG, Halle /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2-3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
STOL - zkrácený vzlet a přistání STOL - short take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1120 kg 2469 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1440 kg 3175 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,00 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
10,40 m 34ft 1,44in
Výška:
Height:
3,40 m 11ft 1,86in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,30 m2 240.04 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Argus As 10 C o vzletovém výkonu 177 kW/240 k
dvou- nebo čtyřlistá pevná dřevěná vrtule
Argus As 10 C, take-off power 237 hp
two- or four-bladed fixed-pitch wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
185 km/h v 0 m 115 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,2 min do 1000 m 4,2 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5500 m 18045 ft
Dolet:
Range:
450 km 279.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- konkurent Fi 156, neúspěšný -
Zdroje:
Sources:
Němeček, Václav. Siebel Si 201, L+K 1993/21.
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen MIAG-Zeppelin, Flugkörper, Flugmotoren, Bordwaffen, Abwurfwaffen, Funkgeräte, Sonstiges Luftwaffengeräte, Flakartillerie. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-7.
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#31643 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

www.lietadla.com
Siebel Si 201 -


URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#31644 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

To je Siebel Si 201 V1 na továrním letišti
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#53460 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Hlavní konstruktér dipl. ing. Friedrich Fecher
První prototyp Si 201 V1 (D-IYHN) byl zalétán 19. února 1938.
- při zkouškách se ukázalo že Si 201 V1 zaostává za Fi 156 a dále délka letu a přistání byla příliš velká. Bylo potřeba 245 m ke vzletu a 160 m k přistání, přistávací rychlost byla 80 km/h.
Letové vlastnosti v nízkých rychlostech byly nevyhovující a při určitých rychlostech docházelo k třepetání ocasní části trupu. To vše se nepodařilo odstranit ani na druhém prototypu Si 201 V2 (D-IWHL) a proto došlo k ukončení vývoje tohoto letounu.
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#183617 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more