Název: Name: | Nakadžima 6-Ši | Nakajima 6-Shi |
Originální název: Original Name: | 试飞中坠毁 6-试 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1933 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1932 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1500 kg | 3307 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2300 kg | 5071 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | 36ft 1,06in |
Délka: Length: | 8,200 m | 26ft 10,82in |
Výška: Height: | 3,200 m | 10ft 5,98in |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,000 m2 | 344.45 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 71,87 kg/m2 | 14.72 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 427 kW (580 k), 338 kW (460 k) v h= 3 000 m. Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 800 mm. | Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 nine-cylinder air-cooled single-row radial engine rated at 572 hp for take-off, 454 hp at 9,842 ft, driving two-bladed fixed-pitch wooden propeller of the diameter 9ft 2,23in. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 241 km/h v 3000 m | 149.8 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3,0 min do 3000 m | 3,0 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6500 m | 21325 ft |
Dolet: Range: | 830 km | 515.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Type 89 model 2 ráže7,69 mm 1x pohyblivý kulomet Type 89 model 1 ráže 7,69 mm Pumový náklad: 1x 250 kg puma pod trupem. | One fixed forward-firing 0.303 in Type 89 model 2 machine-gun and one flexible rearward-firing 0.303 in Type 89 model 1 machine-gun. Bomb-load: one 551 lb bomb under the fuselage. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | 六試艦上特殊爆撃機 - Roku-Ši Kanjo Tokušu Bakugekiki - Nakajima 6-Ši Speciální palubní bombardovací letoun. | 六試艦上特殊爆撃機 - Roku-Shi Kanjo Tokushu Bakugekiki / Nakajima 6-Shi Carrier-borne Special Bomber |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 archiv autora |