Mikojan-Gurevič MiG-27K [kód NATO: Flogger-J mod.]

Mikoyan-Gurevich MiG-27K
Микоян-Гуревич МиГ-27К
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-27K Mikoyan-Gurevich MiG-27K
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-27К
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1976-DD.MM.1982 Irkutský letecký závod, Irkutsk /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1976-DD.MM.1982
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
197
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1974 prototyp ("361")
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
11600 kg 25574 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
18100 kg 39904 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
20500 kg 45195 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,971) m 45ft 10in1)
Délka:
Length:
17,14 m 56ft 3in
Výška:
Height:
5,00 m 16ft 5in
Plocha křídla:
Wing Area:
37,272) m2 401.172) ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
R-29B-300
- maximální tah bez přídavného spalování: 78,40 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 112,70 kN
R-29B-300
- maximum thrust, dry: 17625 lbf
- maximum thrust, afterburning: 25336 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3970 kg 8752 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1810 km/h v 12500 m 1124.7 mph in 41010 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
15600 m 51181 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1119 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
3100 km 1926.3 mi
Výzbroj:
Armament:
kanon GŠ-6-30A se zásobou 265 nábojů


maximální hmotnost výzbroje 4000 kg na 7 závěsnících

2x/4x R-60M


2x Ch-23M
4x Ch-25ML
2x Ch-25MP
2x Ch-25MR
2x Ch-27PS
2x Ch-29L
2x Ch-29T


4x UB-16-57
4x UB-32-57
4x B-8M
4x S-24


2x SPPU-22
2x UPK-23-250


4x KAB-500Kr
22x OFAB-100
9x FAB-250
8x FAB-500
4x ZB-500
4x KMGU


3x PTB-800
GSh-6-30A gun with 265 rounds of ammunition


maximum armament weight of 8188 lb on 7 hardpoints


2x/4x R-60M


2x Kh-23M
4x Kh-25ML
2x Kh-25MP
2x Kh-25MR
2x Kh-27PS
2x Kh-29L
2x Kh-29T


4x UB-16-57
4x UB-32-57
4x B-8M
4x S-24


2x SPPU-22
2x UPK-23-250


4x KAB-500Kr
22x OFAB-100
9x FAB-250
8x FAB-500
4x ZB-500
4x KMGU


3x PTB-800
Uživatelské státy:
User States:






Poznámka:
Note:
1) maximální rozpětí, minimální: 7,78 m
2) při maximálním rozpětí, při minimálním: 34,16 m2


kódové označení NATO: Flogger-J mod.
1) spread, swept: 25ft 6in
2) spread, swept: 367.7 ft2


NATO reporting name: Flogger-J mod.
Zdroje:
Sources:
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig27k.html
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-27K-kod-NATO-Flogger-J-mod-t44001#173559 Version : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft21095.htm
.
Mikojan-Gurevič MiG-27K [kód NATO: Flogger-J mod.] - MiG-27K z výzbroje 559. stíhacího bombardovacího leteckého pluku

MiG-27K z výzbroje 559. stíhacího bombardovacího leteckého pluku
Mikojan-Gurevič MiG-27K [kód NATO: Flogger-J mod.] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-27K-kod-NATO-Flogger-J-mod-t44001#567213 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more