Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-310 | Mikoyan-Gurevich I-310 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-310 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1947-DD.MM.1948 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1947-DD.MM.1948 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 30.12.1947 S-1 17.07.1948 S-3 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3176 kg | 7002 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4840 kg | 10670 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,08 m | 33ft 0,85in |
Délka: Length: | 10,20 m | 33ft 5,56in |
Výška: Height: | 3,10 m | 10ft 2,04in |
Plocha křídla: Wing Area: | 3,10 m2 | 33.37 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | S-1: Rolls-Royce Nene I o tahu 20,02 kN S-2/S-3: Rolls-Royce Nene II o tahu 22,24 kN | S-1: Rolls-Royce Nene I, thrust 4500 lb S-2/S-3: Rolls-Royce Nene II, thrust 5000 lb |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | S-1: 1538 l S-3: 1460 l 2x 250 l přídavná nádrž | S-1: 338 Imp gal / 406 US gal S-3: 321 Imp gal / 386 US gal 2x 55 Imp gal / 66 US gal drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1028 km/h v 5000 m | 638.8 mph in 16404 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 42 m/s | 8267.7 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,1 min do 10000 m | 6,1 min to 32808 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 15200 m | 49869 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1395 km | 866.8 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon N-37 ráže 37 mm, 40 nábojů 2x kanon NS-23KM ráže 23 mm, 80 nábojů každý | 1x 37 mm N-37 cannon, 40 rounds 2x 23 mm NS-23KM cannon, 80 rounds each |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - prototypy MiG-15 - data platí pro prototyp S-1 | - |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-15: The Soviet Union's Long-lived Korean War Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2001. ISBN 1-85780-105-9. Якубович, Николай. Истребитель МиГ-15: гроза летающих крепостей. Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34477-2. Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Vraný, Jiří; Krumbach, Jan. Ilustrovaná historie letectví: MiG-15/Lavočkin La-5 a La-7/Fokker D.VII. Naše vojsko, Praha 1985. Котлобовский, Александр. Миг-15, реактивный бестселлер, Aviacija и Время 2013/02. ruslet.webnode.cz |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Druhý prototyp S-02
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Upravený první prototyp S-01