Messerschmitt Bf 109 V1

     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 109 V1 Messerschmitt Bf 109 V1
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 109 V1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1935 Bayerische Flugzeugwerke AG, Augsburg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1935
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
28.05.1935
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1404 kg 3095 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1800 kg 3968 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,87 m 32 ft 4 ⅝ in
Délka:
Length:
8,65 m 28 ft 4 ½ in
Výška:
Height:
2,45 m 8 ft ½ in
Plocha křídla:
Wing Area:
16,17 m2 174.05 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Rolls Royce Kestrel V o vzletovém výkonu 511 kW/695 k Rolls Royce Kestrel V, take-off power 685 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
- -
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 4000 m 292 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
350 km/h v ? m 217 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8200 m 26903 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Kowalski, Tomasz J. Samolot myśliwski Messerschmitt Bf 109 A-E, TBiU Nr.131. Wydawnictwo Ministerstwa Obrony Narodowej, Warszawa 1989. ISBN 83-11-07752-5.
Franzke, M., Mohr, T.: Die Bf-109 V-1, wie sie nur wenige sahen, Flugzeug 1/1985, str. 15-17
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621861 Version : 0
Franzke, M., Mohr, T .: Die Bf-109 V-1, as you only reach, Flugzeug 1/1985, pp. 15-17

Messerschmitt Bf 109 V1 - Bf-109 V1 bočný pohľad

Bf-109 V1 bočný pohľad
Messerschmitt Bf 109 V1 - pohľad na vstup vzduchu a povrchový chladič na pravom krídle

pohľad na vstup vzduchu a povrchový chladič na pravom krídle
Messerschmitt Bf 109 V1 - motor a dvojlistá vrtuľa

motor a dvojlistá vrtuľa
Messerschmitt Bf 109 V1 - pohľad z pravej strany

pohľad z pravej strany
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621865 Version : 0
Franzke, M., Mohr, T.: Die Bf-109, In-1, wie sie nur wenige sahen, Flugzeug 1/1985, p. 15-17
.
Messerschmitt Bf 109 V1 - bokorys vo farbách v čase skúšok

bokorys vo farbách v čase skúšok
Messerschmitt Bf 109 V1 - čelný pohľad a pohľad zhora

čelný pohľad a pohľad zhora
Messerschmitt Bf 109 V1 - podoba stroja po absolvovaní skúšok

podoba stroja po absolvovaní skúšok
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621866 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more