Hawker Nimrod Mk.I

     
Název:
Name:
Hawker Nimrod Mk.I Hawker Nimrod Mk.I
Originální název:
Original Name:
Hawker Nimrod Mk.I
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1930-DD.MM.193R H.G. Hawker Engineering Co Ltd., Kingston upon Thames
DD.MM.1934-DD.MM.1935 Orlogsværftet Flyvemaskineværksted, Kobenhavn
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1930-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
56 Hawker
10 Orlogsvaerftet
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1930
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1316 kg 2901 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1833 kg 4040 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2400 kg 5290 lb
Rozpětí:
Wingspan:
10.24 m 33 ft 7 in
Délka:
Length:
8.09 m 26 ft 6.5 in
Výška:
Height:
3 m 9 ft 10 in
Plocha křídla:
Wing Area:
27.73 m2 298.5 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Rolls-Royce Kestrel IIS o výkonu 440 kW, nebo
Rolls-Royce Kestrel IIIS o výkonu 391 kW
dvoulistá vrtule
Rolls-Royce Kestrel IIS, power 590 hp, or
Rolls-Royce Kestrel IIIS, power 525 hp
two blade propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
315.4 km/h v 3658 m 196 mph in 12000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6.8 m/s 1340 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6.13 min do 3048 m 6.13 min to 10000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8199 m 26900 ft
Dolet:
Range:
836.9 km 520 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2 synchronizované kulomety Vickers ráže 7,7 mm


4x 9kg bomba
2x .303 Vickers machine gun


4x 20 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:

(AXH1)
(L.B.V)

(AXH1)
(L.B.V)
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912. Naval Institute Press, Annopolis 1991, ISBN 1-55750-076-2.
www.britishaircraft.co.uk/aircraftpage.php?ID=494
URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#174844 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

zdroje:
www.milhist.dk
avia.russian.ee

Hawker Nimrod Mk.I -


Hawker Nimrod Mk.I -


URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#234325 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Hawker Nimrod Mk.I (sériové číslo S1582, taktické číslo 102) z výzbroje 800. perutě FAA.
Hawker Nimrod Mk.I -


Published with authors permit

Hawker Nimrod Mk.I -


Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#395701 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Hawker Nimrod Mk.I - Modrý šikmý pás na trupu tohoto Nimrodu prozrazuje příslušnost ke 800. peruti Fleet Air Arm, operující z nosiče HMS Courageus. Kamufláž standardní: hliníkový nátěr na všech plochách, plus barevné doplňky označení perutě.

Modrý šikmý pás na trupu tohoto Nimrodu prozrazuje příslušnost ke 800. peruti Fleet Air Arm, operující z nosiče HMS Courageus. Kamufláž standardní: hliníkový nátěr na všech plochách, plus barevné doplňky označení perutě.
Published with authors permit

Hawker Nimrod Mk.I - Marking na horní nosné ploše a detail emblému 800. perutě na kýlovce. Ta byla ovšem černá, takže emblém byl stříbrný (barva podkladu).

Marking na horní nosné ploše a detail emblému 800. perutě na kýlovce. Ta byla ovšem černá, takže emblém byl stříbrný (barva podkladu).
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#403140 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Hawker Nimrod Mk.I - Červené doplňky prozrazují, že tento Nimrod Mk.I sloužil u 801. perutě FAA, operující z nosiče HMS Furious. Červené konce křídel byly na horních i spodních plochách.

Červené doplňky prozrazují, že tento Nimrod Mk.I sloužil u 801. perutě FAA, operující z nosiče HMS Furious. Červené konce křídel byly na horních i spodních plochách.
Published with authors permit

Hawker Nimrod Mk.I -


Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#403143 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Hawker Nimrod Mk.I - Tento Nimrod patřil roku 1933 do stavu 802. perutě FAA operující z paluby nosiče HMS Glorious.

Tento Nimrod patřil roku 1933 do stavu 802. perutě FAA operující z paluby nosiče HMS Glorious.
Published with authors permit

Hawker Nimrod Mk.I -


Published with authors permit

Hawker Nimrod Mk.I - Detail emblému 802. perutě, na kýlovce letounu ovšem byla použita zjednodušená forma - černý emblém v bílém obdélníku.

Detail emblému 802. perutě, na kýlovce letounu ovšem byla použita zjednodušená forma - černý emblém v bílém obdélníku.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Hawker-Nimrod-Mk-I-t107861#403146 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more